Продавець Кліома Сервіс™ - розплідник ягідних рослин розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4263 відгуків
Вільна дата відправки: 02.05.2024 Встигніть замовити!Каталог
+380 (44) 334-40-25
+380 (98) 955-35-36
+380 (50) 168-14-08
+380 (63) 925-23-45
вул. Шкільна (Офіс), Забрати замовлення можна лише на розсаднику с. Борохів (мітка на карті "Розсадник Кліома Сервіс")", Ківерці, Україна
Кліома Сервіс™
Залишити відгук

Як оформити претензію, скаргу до Відділу Якості

Дорогі друзі, інформація з цього розділу допоможе зрозуміти процедуру оформлення претензій щодо якості товару, проблем з цілісністю упаковки, пошкодженням рослин при пересиланні транспортними компаніями тощо.

Рекомендуємо ознайомитися з описом, у яких випадках приймаються претензії у Відділ якості, та як можна залишити скаргу або запит на компенсацію. Прийом запитів відбувається на Email, Viber або онлайн форму:

  • електронна пошта: kliomaservise@gmail.com
  • Вайбер 098 955 35 36
  • Телеграм @kliomaofficial
  • або заповніть 👉 цю форму.

Важливо! Вказати суть (кілька пропозицій), прикріпити фото (обов'язково, якщо претензія за якістю), номер замовлення (зазначений у накладній, смс), контактний номер телефону. Всі покупці нашого магазину мають можливість замінити неякісний товар відповідно до Закону України "Про захист прав покупців", за основу стаття 8. Якщо є підтвердження поганої якості товару або повна невідповідність заявленим характеристикам, можуть запропонувати покупцеві (згідно пункту 1 статті 8):

  • знижку на продукцію, що не відповідає заявленим параметрам;
  • повернення коштів за неякісний товар за умови його повернення продавцю (за рахунок компанії); компенсація коштів відбувається на картковий рахунок (відкритий ПІБ покупця) або номер мобільного (за погодженням);
  • заміна товару на аналогічну або схожу на повну або часткову вартість (залежно від проблеми).

Заміна товару на прохання покупця може здійснюватися протягом 14 днів з моменту затвердження умов (відповідно до пункту 9 статті 8).

Термін розгляду претензій та скарг - від 3 до 7 робочих днів. Відповідь на запит у телефонному або письмовому режимах.

Чим може бути затримка у розгляді Вашої скарги?

  • При оформленні претензії вказані невірні дані, які не стосуються замовника;
  • фото на вайбер відправлено не з контактного номера на замовлення;
  • інформація в претензії неповна (відсутня опис, номер замовлення, не чіткі фото тощо).

У жодному разі ми не приймаємо скарги


Просимо врахувати, якщо протягом 14 днів після отримання замовлення скарг щодо якості товару не надійшло, тоді гарантії заміни та компенсацій анулюються. Отже, Вам важливо перевіряти якість товару при отриманні та одразу фіксувати неточності.

Ми вважаємо допустимим варіантом:

  • незначне пошкодження пагонів та заломи кінцівок рослин при транспортуванні, якщо це не вплине на загальний розвиток;
  • дрібні подряпини та затертості товару, отримані в процесі транспортування.
  • Якщо упакування товару було змінено/пошкоджено/перепаковано без згоди відправника.

Адміністрація та співробітники компанії залишають за собою право відмовити в обслуговуванні/прийомі замовлень у будь-якому режимі від клієнта без пояснення причин.

👳‍♀️ Якщо проблему можна вирішити, не варто про неї турбуватися. Якщо проблема нерозв'язна, турбуватися про неї безглуздо.  © Далай Лама

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner