Продавець Кліома Сервіс™ - розплідник ягідних рослин розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4265 відгуків
Вільна дата відправки: 03.05.2024 Встигніть замовити!Каталог
+380 (44) 334-40-25
+380 (98) 955-35-36
+380 (50) 168-14-08
+380 (63) 925-23-45
вул. Шкільна (Офіс), Забрати замовлення можна лише на розсаднику с. Борохів (мітка на карті "Розсадник Кліома Сервіс")", Ківерці, Україна
Кліома Сервіс™
Залишити відгук

Поширені питання

  • Мене не влаштовує якість рослин, як залишити притензию?

    Рекомендуємо ознайомитися з описом, в яких випадках приймаються претензії щодо якості рослин, і як можна залишити скаргу або запит на компенсацію. Прийом запитів відбувається на email або Viber.

    • Електронну пошту kliomaservise@gmail.com
    • Вайбер 098 955 35 36
    • Форму онлайн Google

    Важливо! Вказати суть (кілька речень), прикріпити фото неякісного товару (обов'язково), номер замовлення (вказаний у накладній), контактний номер телефону. Всі покупці Нашого магазину мають можливість замінити неякісний товар відповідно до Закону України "Про захист прав покупців", за основу стаття 8. Якщо є підтвердження поганої якості товару або ж повна невідповідність заявленим характеристикам, покупцеві можуть запропонувати (згідно з пунктом 1 статті 8):

    • знижку на продукцію, що не відповідає заявленим параметрам;
    • повернення коштів за неякісний товар, за умови його повернення продавцю (за рахунок компанії), компенсація коштів відбувається на картковий рахунок (відкритий ПІБ покупця) або номер мобільного (за погодженням);
    • заміна товару на такий самий або схожий на повну або часткову вартість (в залежності від проблеми).

    Заміна товару на прохання покупця може здійснюватися протягом 14 днів з моменту затвердження умов (відповідно до пункту 9 статті 8).

    Термін розгляду претензій та скарг — від 3 до 7 робочих днів. Відповідь на запит у телефонному або письмовому режимах.
    Просимо врахувати, що якщо протягом 14 днів скарг щодо якості товару не надійшло, тоді гарантії заміни і компенсацій анулюються.  Детільніше із процедурою можна ознайомитись за посиланням.
    Адміністрація і співробітники компанії залишають за собою право відмовити в обслуговуванні і прийомі замовлень у будь-якому режимі від клієнта без пояснення причин.

  • Повернення товару за рахунок покупця

    Витрати на транспортування замовлення можуть бути накладені на клієнта у таких випадках:

    • якщо після прибуття відправлення на відділення Нової Пошти минуло понад 5 днів, і автоматично вантаж повернувся назад, тоді клієнт повинен сплатити вартість доставки у двох напрямках;
    • якщо клієнт через власні причини відмовився від отримання товару, або товар йому більше не потрібен — вартість доставки може бути вирахувана з вартості продукції (якщо це передплата на картковий рахунок), а різниця повертається зручним клієнту способом.
  • Я хотів -(ла) оплатити на карточку (по передплаті), а мені поставили накладений платіж, чому?

    Після прийняття Вашого замовлення менеджером компанії, при виборі оплати на картку Приват Банку, за реквізитами ФОП, надсилається SMS-повідомлення з реквізитами для оплати замовлення.

    Клієнтам, які не встигли зробити оплату в строк до відправки (обговорюється з менеджером), може ставитися післяплати при відправленні Новою Поштою (наша страховка, оскільки грошей не надійшло), це потрібно повідомити, а потім при прибутті зняти його (якщо оплата надійшла ).

    Ще раз просимо з розумінням поставитися до цієї ситуації. Після обіду, в день відправки, всі документи направляються на Нову Пошту для оформлення (в сезон багато замовлень і потрібен час, щоб встигнути все оформити), а упаковуються заздалегідь.

    Якщо Ви:

    • не встигли оплатити;
    • зробили передоплату пізніше терміну;
    • протягом 20 хв. після підтвердження замовлення не отримали СМС-повідомлення з реквізитами

    зверніться до менеджерів і ми відправимо заяву про скасування накладеного платежу або повторно відправимо реквізити для оплати.

  • Як я можу оплатити замовлення?

    Сплатити замовлення можна:

    1. На картку Приват Банку (передплата);
    2. При отриманні на Новій Пошті та УкрПошті (накладений платіж). Важливо врахувати, що при оформленні замовлень на суму понад 1000 грн. потрібно зробити 20% передоплату.
    3. На розрахунковий рахунок ФОП;
    4. По реквізитах на ЮР особу із ПДВ (вгамовувати можливість).

    Важливо! При оплаті післяплатою Вам буде нараховано комісію 25 грн +2% від суми за повернення грошей від Нової Пошти. Замовлення післяплатою на суму понад 1000 грн відправляються з передоплатою 20%.

  • Повернення товару за рахунок Компанії

    Повернення товару або замовлення в цілому і всі транспортні витрати бере на себе компанія Клиома Сервіс у таких випадках:

    • якщо товар не відповідає заявленим характеристикам або опису, розміщеному на офіційному сайті компанії (дошки оголошень можуть мати товари з актуальними описом або ціною):
    • якщо відбувається повернення якісного товару або бракованого відповідно до вимог висування претензій щодо якості товару.
  • Скільки днів відбувається доставка?

    Доставка зазвичай займає 1-2 дні з дати відправлення. Замовлення відправляємо Новою Поштою по всій Україні.
  • Чому сума для оплати замовлення трохи більше, ніж у замовленні?

    На сайті компанії вказано, що за упаковку горщикових рослин ми беремо 8% від суми замовлення саджанців. Наприклад, Ваше замовлення на 100 грн, +8% (8 грн) до оплати буде 108 грн. Подивитися фото упаковки можна на сторінці Доставка та Оплата.
  • Як визначити наявність сортів?

    Вся інформація оперативно оновлюється на сайті, слідкуйте за асортиментом компанії.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner